بهادر بوربوری

یادداشت ها و دیدگاه های شخصی من در رابطه با علم و صنعت هُرکا ( HORECA) و صنایع وابسته

بهادر بوربوری

یادداشت ها و دیدگاه های شخصی من در رابطه با علم و صنعت هُرکا ( HORECA) و صنایع وابسته

درود بر شما همراه گرامی :

این وب نوشت به عنوان دریچه ارتباط با مخاطبان علاقه مند به حوزه صنعت و کسب و کار هرکا ( هتل، رستوارن، کافه و کیترینگ )  طراحی شده است تا اطلاعات ارزشمندی را در مورد انواع هتل، رستوران، کافه، کیترینگ،مزه شناسی، خوراک و نوشیدنی،مدیریت خوراک و نوشیدنی، رستوران، رستوران داری، مدیریت عملکرد، مدیریت هزینه، مدیریت نیروی انسانی، آموزش، پذیرایی و تشریفات، اتیکت، برندینگ، بازارسازی، استراتژی خوراک، اقتصاد خوراک، گردشگری خوراک و نوشیدنی ، اخبار و رویداد های صنعت خوراکی، تحلیل داده های اطلاعاتی صنعت خوراک، معرفی کتاب، مقالات، منابع اطلاعاتی و ... حوزه هرکا می باشد. و ... در مورد ایشان و صنایع وابسته در اختیار شما قرار دهد.

این مجموعه حاصل پژوهش در منابع فارسی و غیر فارسی در حوزه صنعت و کسب و کار هرکا ( هتل، رستوارن، کافه و کیترینگ ) است که از منابع اطلاعاتی بی شماری از جمله کتابها، مجلات، بانکهای اطلاعاتی،وب سایتها، گزارشات، کتابچه های راهنما، سرعنوانهای تدریس شده در کلاسهای آموزشی و مربیگری استخراج شده است، تا آنچه را که نیاز جامعه مشتاق و علاقه مند است تهیه و یکجا جمع آوری و تألیف نماید.

این وب نوشت حاصل تلاشی است خودجوش برای شناساندن و آموزش علمی و فنی در حوزه کسب و کار و صنعت غذا و نوشیدنی.

از تمامی پدیدآورندگانی که تاکنون در سواد اطلاعاتی بنده نقش داشته اند تشکر می نمایم چه آنان که با مطالعه آثارشان دریچه ای نو پیش چشمانم گشودند و چه آنان که با دیدگاهی نو  طرحی تازه در ذهنم ایجاد نمودند ... این مهم گامی است برای تشکر از این دوستان و راهنمایی است برای علاقه مندان به این حوزه.

 ...برای تمامی استادان - نویسندگان - محققان - دانش پژوهان - دوستان و همراهان توفیق روزافزون از درگاه ایزدمنان خواستارم ... و یاد و خاطره آنها که رفتند همیشه همراهم است ...

 

" در انتظار پیشنهادات شما هستم "

 

بهادر بوربوری